Uprava za građevinsko zemljište i investicije (UGZI) planira da potpuno rekonstruiše biciklističke i pešačke staze u Futoškoj ulici i na Futoškom putu, u ukupnoj dužini od sedam kilometara, saznaje 021.
Seci drva, seci!!! Vi mislite da ce ovi sto su pobegli od zelenog ostaviti u milosti makar jedno. Ima da ocelave Novi Sad do zemlje. Samo vam je taj futoski put i ostao, sve su isekli.
Ovakav naslov je bio 3x poslednje 3g I svaki put samo malo presvuku neke delove biciklisticke. Najavljuju, najavljuju, najavljuju....a realno urade jako malo.
evo bisera. kao da je u pitanju maksima gorkog, a ne staza koja povezuje grad od centra do futoga. šta kada jedan biciklista pretiče drugog, jer vozi brže? da ide na trotoar, po travnjaku ili na put, hm? čemu uopšte jednosmernost na stazi koja je na toliko važnoj ulici? može da primi dvoje paralelno, a najbliži prelaz je na 500-600 metara, tu nema potrebe za jednim smerom.
Ne znam, ali.... Bulevar Patrijarha Pavla je moguce iskoristiti kao alternativni put umesto Futoskog puta. Od njegovog pocetka pa do kraja. Posle se od kruznog toka nastavlja ili prema Higijenskom ili dalje preko Limana koji su ok za voznju. Ali pozdravljam ideju ako je iskrena. Bez obzira ko ce i koliko da se ugradi. Samo da neko izlupa IDIOTSKE ivicnjake. I ne treba da se prosiruju trake. Postoje DVE - leva i desna. Neka urede obe i oznace smer kretanja biciklista.
Ono na sta bih skrenuo paznju je deo nasipa od brodogradilista pa do Karin komerca/Doline lopova/Bate Pezoa (nek zove kako ko oce). To je fantastican pravac za rekreativnu voznju a vezao bi se i na postojece bici staze koje ce se pruzati do Begeca. Inace su deo evropskih biciklistickih ruta.
Licno se bojim tog dela od Heroja Pinkija pa nadalje. Mracno i puno divljaka za volanom.
U drugoj polovini 2016. godine je ugašen ZIG i formirana Uprava za građevinsko zemljište i investicije. Pola poslova je bilo u zastoju, sada se kampanjski nadoknađuje i pola grada je raskopano. Deo kadra je otišao jer su plate drastično spuštene, neće da potpisuju projekte i slično. Do sada su svi veći infrastrukturni projekti pretvarani u poligone za političke obračune, uključujući i Žeželjev most. Sad kada su na svim nivoima vlasti jedni te isti nema prostora za izgovore osim tabloidne politike. Peračina para je neizbežna, ali i manjak smislenih izgovora za realizaciju planova.
Ako staze ima s obe strane, nema sta da s mimoilazi. Postujte jednom u zivotu i vi nesto, kao npr. obavezan tj. zabranjen smer nacrtan vam na pocetku staze na koju ste usli. Hvala
Hajte molim vas produzite do veternika sa tom rekonstrukcijom jer moji reproduktivni organi nemogu vise da podnesu onakve rupe i dzombe iyayvane kopanjem kanala kako se kome cefne.
na dobrom delu futoske mogu se izmestiti da nebudu tik uz platane, da ih korenje dize, inace dzaba posao, da se prosire 20etak santimetara , puno bezbriznije bi se mimoilazilo a nebi bilo nikom naustrb, samo nek dobro porazmisle pre posla pa makar cekali jos koji mesec
Ako hoćete da ih uradite za vjeki vjekov, pomerite ih metar od Platana i trajaće decenijama, ovako em smetaju platanima, em džombavo za vožnju.Znam da nećete, jer je renoviranje u krug super posao.
Za sve koji nisu ubeđeni da ovi ljudi na vlasti lupetaju, lažu, svaša rade... jedu ovu zemlju kao najezda skakavaca, ona biblijska... evo jedan citat od danas ili juče:
"Potpredsednica vlade i ministarka građevinarstva Zorana Mihajlović je najavila da će ceo Ipsilon krak Koridora 10 od 24 kilometra biti završen do kraja 2019. godine, a predsednik Skupštine Vojvodine Ištvan Pastor je istakao da se ispunjava 30-godišnji san Subotičana i da se sve što se dogovori u saradnji sa SNS i ispuni. "
Večni "Ipsilon krak" koji, sudeći po dešavanjima kao i po mentalitetu svih na rukovodećim pozicijama, neće biti još nekih 10-15 godina otvoren... jer će dobro da posluži kao šargarepa koja se kači na štap!
Ovo nije sredjivano od kada je napravljeno a napravljeno je odavno.Sad ce tenderi , namestanja i ostale muvacine. Ovo pitanje sredjivanja je verovatno i pokrenula neka jaranska firma , jednostavno je a moze se uzeti novaca kao da pravis auto put.
Osobito cenim, kao i izborno telo (kakvo je, takvo je!) što naša gradska vlast stalno nešto planira i to udara na sva zvona.
Još bih voleo i da nešto urede od „planiranog“, al’ to je već povezano sa znanjem, iskustvom, iskrenošću… I nema veze sa političkim marketingom.
Polako sa tim planovima.
Jako bitan most za Novi Sad nije završen, evo još malo pa 2 decenije (!!!), ulice raskopane po celom gradu bez nekog planiranja (verovatno sa ciljem pljačkanja), Beograd eno će da eksplodira od silnih mega-projekata, fabrike samo niču (ali samo na TV, u realnosti ništa).
Bukvalno sve trune, dok se pričaju gluposti i bajke.
Jedina šansa za te staze jeste činjenica da nisu baš toliko zahtevan projekat, pa može da se realizuje sa nestručnim ljudima, i naravno sasvim lepo pokrade.
Odlučio sam da ovo stanje u kojem se nalazi država, ovu glumu i laganje, ovu predstavu, nazovem "Božanstvena gangsterska komedija".
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
U planu obnova biciklističkih i pešačkih staza duž Futoške ulice
Autor: 021.rs
Novi Sad
•22.08.2017.
•12:03 > 12:09
Komentari 28
Zivan
dule
Nervirach
rogi
Leva ruka desni džep
I po mogućstvu, da se nikada ne završi.
Budžet novca ima, pa navalite.
biciklista
đokica
Ako već nije kasno.Mislim trulo.
Ja
Ono na sta bih skrenuo paznju je deo nasipa od brodogradilista pa do Karin komerca/Doline lopova/Bate Pezoa (nek zove kako ko oce). To je fantastican pravac za rekreativnu voznju a vezao bi se i na postojece bici staze koje ce se pruzati do Begeca. Inace su deo evropskih biciklistickih ruta.
Licno se bojim tog dela od Heroja Pinkija pa nadalje. Mracno i puno divljaka za volanom.
Likvidator
@Vladan
Zoran
veternican
deda
Realan
Knight
"Potpredsednica vlade i ministarka građevinarstva Zorana Mihajlović je najavila da će ceo Ipsilon krak Koridora 10 od 24 kilometra biti završen do kraja 2019. godine, a predsednik Skupštine Vojvodine Ištvan Pastor je istakao da se ispunjava 30-godišnji san Subotičana i da se sve što se dogovori u saradnji sa SNS i ispuni. "
Večni "Ipsilon krak" koji, sudeći po dešavanjima kao i po mentalitetu svih na rukovodećim pozicijama, neće biti još nekih 10-15 godina otvoren... jer će dobro da posluži kao šargarepa koja se kači na štap!
/
ocigledno je da pridruzivanje ima neke uslove u pogledu saobracaja
/
GJU
Vladan
Kosta
NSBI
Cocco
Još bih voleo i da nešto urede od „planiranog“, al’ to je već povezano sa znanjem, iskustvom, iskrenošću… I nema veze sa političkim marketingom.
Nervirach
Knight
Jako bitan most za Novi Sad nije završen, evo još malo pa 2 decenije (!!!), ulice raskopane po celom gradu bez nekog planiranja (verovatno sa ciljem pljačkanja), Beograd eno će da eksplodira od silnih mega-projekata, fabrike samo niču (ali samo na TV, u realnosti ništa).
Bukvalno sve trune, dok se pričaju gluposti i bajke.
Jedina šansa za te staze jeste činjenica da nisu baš toliko zahtevan projekat, pa može da se realizuje sa nestručnim ljudima, i naravno sasvim lepo pokrade.
Odlučio sam da ovo stanje u kojem se nalazi država, ovu glumu i laganje, ovu predstavu, nazovem "Božanstvena gangsterska komedija".
Rade
biciklista
Drvece mora da se ostavi!
ZeleniJova
proliv
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H